spørgsmål om databaser :
Hvordan logger jeg ind?

Gå til log-in-siden, tryk på jeres logo-knap og indtast dit brugernavn og password, som du har fået udleveret, i adgangs-vinduet.

Hvordan søger jeg?

Når du er i databasen kan du vælge fra emnelisten i venstre side eller skrive et søgeord i feltet over emnelisten.

Hvad kan jeg søge efter?

Du kan søge efter filnavn, person-navn eller -initialer, mappe-navn, evt. begivenheds-sted og dato. Det er de typiske informationer som databasen selv samler op.

Hvad skal jeg bruge en database til?

For at få styr på alle dine filer. Med en database får du et samlet overblik over alle dine kilder på et "digitalt lysbord", hvor alle filer er visuelt repræsenteret. Altså kan du visuelt overskue fotos, word-dokumenter, PDF'er, excel-filer, Powerpoint-filer osv. på én gang, med billed-iconer på de enkelte dokumenter.

Hvordan får jeg en database?.

Den laver jeg til dig, enten gjort tilgængelig via mit web eller ved en in-house installation hos dig, som jeg kan hjælpe med at etablere.

Hvordan bliver min database opdateret?

Ligger den hos mig opdaterer jeg den. Har du den selv in-house skal jeg nok hjælpe dig med at få styr på det, evt. som en automatisk funktion.

Til log-in-siden >